درب اتوماتیک شیشه‌ای

درب اتوماتیک شیشه‌ای یا درب برقی شیشه ای یک روش هوشمندانه و زیبا برای انتخاب ورودی ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی است. علاوه بر زیبایی مزیت مهم استفاده از این نوع درب‌ها صرفه جویی در مصرف انرژی، امنیت، کنترل تردد در ورود و خروج را می توان نام برد. برای انتخاب مناسب ترین نوع درب اتوماتیک می‌توانید به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان ما بهره ببرید.

درب اتوماتیک شیشه ای

اجزای تشکیل دهنده درب اتوماتیک شیشه ای

این نوع درب ها شامل اجزای مختلفی مثل اپراتور، شیشه سکوریت، فریم های آلومینیومی است. که می توان مهمترین بخش آن را اپراتور درب اتومات نام برد. که شامل موتور، کنترل باکس، باتری پشتیبان، چشمی، هنگر، تسمه گیر، تسمه، قفل برقی، و …است. مجموعه دایان دُر با تکیه بر علم و تجربه متخصصان خود تولید فریم های فابریک بدون مواد ضایعاتی با استحکام بالا را در دستور کار خود قرار داده است. و شیشه سکوریت مورد نیاز خود را از بهترین کارخانه های کشور که نشان استاندارد دارند تامین می کند. همچنین اپراتورهای دایان دُر همگی جزو محصولاتی هستند. که به اصطلاح امتحان خود را پس داده اند و بیش ترین رضایت مشتریان را طی سالیان متوالی بدست آورده اند. که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

موتور دانکر درب اتومات

انواع درب اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

درب اسلایدینگ

جزو رایج ترین و پرفروش ترین درب‌های اتوماتیک به شمار می‌رود. این درب‌ها برای نصب به حداقل تخریب نیاز دارند. و به صورت تک اسلایدی و دو اسلایدی اجرا می‌گردد. به دلیل استهلاک پایین، نصب آسان و قیمت مناسب اولین گزینه ورودی مغازه ها، پاساژها و بیمارستان‌ها است.

درب اتوماتیک برقی

درب تلسکوپی

از این نوع درب اتوماتیک در مکان هایی که نیاز به حداکثر بازشو دارند استفاده می‌شود. عملکرد آن‌ها به این صورت است که درب متحرک اول به صورت کشویی روی درب متحرک قرار می‌گیرد. و سپس هر دو درب متحرک بر روی درب ثابت باز می‌شوند، این نوع درب‌ها هم می‌توانند به صورت یکطرفه و هم دوطرفه اجرا شوند.

درب برقی شیشه ای

درب تاشو

این نوع درب‌ها برای مکان ها با تردد بالا و فضای محدود استفاده می‌شود. عملکرد آن‌ها به این صورت است که هر لت به دو قسمت تقسیم می‌شود. و توسط لولا به هم متصل می‌گردد که با کم کردن شعاع حرکتی بیش از 70 درصد بازشو مفید در اختیار ما می‌گذارد و این لت‌ها به صورت اتوبوسی بر روی هم‌دیگر جمع می‌شود.

درب چشمی اتوماتیک

درب کرو (گرد)

طراحی استوانه ای و زیبایی این نوع درب‌ها باعث شده که گزینه اول پاساژها، هتل ها و مراکز لوکس قرار بگیرد. علاوه بر زیبایی مزیت هایی مثل عدم تداخل افراد موقع ورود و خروج، میزان بازشو مورد نیاز هر فرد به صورت اتوماتیک، ایمنی بالا و جلوگیری از اتلاف انرژی را نام برد. این نوع درب اتوماتیک شیشه‌ای به صورت دایره کامل، نیم دایره و یا قوسی از دایره قابل اجراست.

درب شیشه ای اتوماتیک

درب اضطراری

درب خروج اضطراری همانطور که اسمش پیداست در زمان صروری به صورت کامل باز می شود و لت های ثابت و متحرک را می توان کاملا باز نمود. این یک ویژگی مهم برای زمانی است که به فضای بزرگی نیاز داشته باشیم.این نوع درب ها وظیفه خود را به عنوان یک گذرگاه عابر به خوبی انجام می دهند و درصورت اضطرار و آتش سوزی با حداکثر فضا محیطی امن را برای ما پدید می‌آورد.

در اتوماتیک شیشه ای

درب مثلثی

این نوع درب ها دارای دو درب دولت مجزا هستند که با هم‌دیگر تشکیل یک مثلث را می‌دهند و هر دو توسط یک اپراتور کار می‌کنند. این نوع درب ها معمولا در وردودی‌هایی که کنج قرار دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند و با استفاده از این نوع درب‌ها از اشغال فضا بیشتر جلوگیری می‌کنیم. زاویه بین دو درب را می توان بیشتر و کم تر از 90 درجه با توجه به ورودی طراحی کنیم.

برخی از نمونه کارها

ما را بهتر بشناسید

تاریخچه فعالیت

مجموعه دایان از اوایل سال 1390 پس از سال ها تولید و مونتاژ فریم های آلومینیومی با کیفیت تصمیم برآن گرفت که فعالیت خود را گسترش بدهد و به طور مستقیم با مشتریان درب اتوماتیک شیشه ای در ارتباط باشد در همین راستا با استفاده از افراد با تجربه و تربیت نسل جوان متخصص توانست جزو بهترین شرکت های ارائه دهنده درب اتوماتیک شیشه ای باشد.

فعالیت های دایان

مجموعه دایان از چند بخش مختلف تشکیل شده است که هر کدام وظایف جداگانه خود را دارند و در عین مستقل بودن هر مجموعه تشکیل یک مجموعه واحد را میدهند. کارگاه تولید و مونتاژ فریم را می توان شاکله مجموعه دانست که بخش از آن سفارشات عمده و همکاران را انجام می دهد و بخش دیگر آن به طور مستقل سفارشات بخش فروش خود را انجام میدهد. قسمت بازرگانی مجموعه نیز وظیفه تامین اپراتور و اقلام درب اتوماتیک را برعهده دارد.

متخصصین دایان

در بخش کارگاهی مجموعه نفرات با سابقه بالا حضور دارند که این امر کیفیت محصولات ما را تضمین می کند. در بخش فروش، مشاوره فنی و اجرا از مهندسین خلاق مکانیک و برق استفاده نمودیم که تمامی آن ها در داخل و خارج از کشور دوره های تخصصی درب های اتوماتیک را گذرانده و به سیستم های روز دنیا مسلط هستند که این امر باعث می شود تمامی نیازهای مشتری را به طور کامل برطرف نمایند. و شما با خیالی راحت کار خود را به ما بسپارید.

قابلیت های

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای
  • تردد نامحدود
  • مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند Anti Crash
  • مجهز به کی پنل دیجیتال جهت رفع خطای خودکار
  • دارای قفل الکترومکانیکال
  • قابلیت اتصال به سیستم Bms
  • دارای کلید تعیین وضعیت
  • قابلیت کارکرد در دمای 20- الی 50+ درجه
  •  
دایان دُر

دایان انتخاب اهل فن

مشاوره فنی

مشاوره تخصصی و رایگان انتخاب اپراتور و نحوه نصب

شفافیت و قیمت رقابتی

تمامی اقلام و خدمات در فاکتور ذکر می گردد. همراه با قرارداد و فاکتور رسمی برای ارگان های دولتی و خصوصی

خدمات پس از فروش

تا انتها کنارتان هستیم. پشتیبانی همیشگی و 24 ساعته

سوالات متداول

برای پاسخ به این سوال باید به آیتم هایی مثل میزان بازشو، معماری ورودی و… توجه نمود همچنین شما می توانید از تجربه کارشناسان مجموعه بهره مند شوید.

توصیه اکید مجموعه دایان و سایر همکاران که سالیان سال محصولات خود را با بالاترین کیفیت عرضه می کنند این است که از شرکت های ثبت شده خرید نمایید و تمامی موارد در فاکتور ذکر شود و روز نصب با اقلام موجود چک شود.

ابتدا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. و پس از هماهنگی های لازم کارشناسان فنی برای اجرای بهترین مدل حضورا به محل پروژه اعزام می شوند. سپس با عقد قرار داد و پرداخت هزینه های مربوط سفارش شما ثبت می گردد. مدت زمان مراحل فوق بین 3 الی 7 روز کاری می باشد.

فروش و مشاوره تخصصی